خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد:

سطح خدمات حوزه درمان البرز با استانداردها فاصله دارد/ طلب ۳۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی البرز از بیمه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۸۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه سطح خدمات‌دهی در حوزه درمان استان البرز با استانداردها فاصله دارد،گفت: دانشگاه علوم پزشکی این استان بالغ‌ بر ۳۰۰ میلیارد تومان از بیمه‌های مختلف درمانی طلبکار است.

به گزارش ایلنا از کرج، حمید درفشی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی البرز در همایش بزرگداشت روز پرستار با اشاره به کمبود امکانات خدمات‌دهی به بیماران در بیمارستان‌های استان، اظهار کرد: حدود ۶۵۰ تا ۷۰۰ تخت بیمارستانی در استان با عمر بالای ۵۰ سال وجود داشت که امکان خدمات‌دهی به بیماران را سخت کرده بود.

درفشی بابیان اینکه شهروندان البرزی حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد خدمات درمانی خود را از استان تهران دریافت می‌کردند، افزود: با اجرای طرح تحول سلامت در استان توانسته‌ایم یک هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت شش بیمارستان اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه سطح خدمات‌دهی در حوزه درمان استان البرز با استانداردها فاصله دارد، گفت: تلاش کرده‌ایم بسیاری از امکانات به‌ویژه در حوزه کودکان و قلبی و عروق را ایجاد کنیم.

درفشی با اشاره به کمبود امکانات اورژانس در استان البرز، خاطرنشان کرد: امکانات اورژانس در سطح این استان افزایش‌یافته است اما هنوز کمبود نیروی پرستاری در این استان مشاهده می‌شود.

وی به راه‌اندازی پنج بخش تصویربرداری در بیمارستان‌های استان اشاره کرد و گفت: این مهم سطح خدمات‌دهی به بیماران را افزایش داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز جابه‌جایی بیماران از البرز به تهران را برای خانواده‌های آنها بسیار مشکل خواند و گفت: با افزایش امکانات درمانی بیماران در استان پذیرش می‌شوند.

وی از افتتاح بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فردیس و ۱۲۰ تختخوابی کمال شهر طی ۱۳ ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: امید داریم با این اقدامات بتوانیم در راستای کاهش کمبودهای درمانی در استان البرز گام برداریم.

وی از راه‌اندازی تخت ویژه در بیمارستان‌های استان البرز خبر داد و گفت: با این اقدام علاوه بر کاهش هزینه‌های بیمار، دیگر احتیاجی به جابه‌جایی بیمار به تهران وجود ندارد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، دانشگاه علوم پزشکی این استان بالغ‌ بر ۳۰۰ میلیارد تومان از بیمه‌های مختلف درمانی طلبکار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز