خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی کشور در البرز مطرح کرد:

راه‌اندازی ۲۳ مرکز یادگیری محلی در زندانهای کشور

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۷۲

معاون آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: با راه اندازی ۲۳ مرکز یادگیری محلی در زندانها طرح مشترک ارتقای آموزش بی سوادان و کم سوادان در سطح زندان‌های کشور وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش ایلنا از کرج، مهدی زاده معاون آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی کشور در جلسه هم اندیشی سوادآموزی و آموزش زندانیان که در استان البرز و به میزبانی ندامتگاه کرج برگزار شد اظهار داشت : با راه اندازی ۲۳ مرکز یادگیری محلی در زندانها طرح مشترک ارتقای آموزش بی سوادان و کم سوادان در سطح زندانهای کشور وارد مرحله جدیدی شده است.

وی افزود : در این مراکز سواد آموزی ، آموزش مهارت های زندگی و آشنایی زندانیان با حقوق اجتماعی خود ،کتابخوانی آموزش داده می شود در اینجا نوع جدیدی از آموزش ها مدنظر است که افراد یاد می گیرند از تجارب مثبت و اثر بخشی همدیگر بهره مند شوند.

مهدی زاده عامل اصلی مشتریان زندان را بی سوادی، بی اعتقادی، فقر، بیکاری و اعتیاد دانسته و افزود : مطالعات نشان می‌دهد یکی از عوامل که باعث بروز جرم و مجرم در جامعه می شود عدم کارکرد مناسب برخی از نهادهای فرهنگی و آموزشی و بایستی بازنگری به کار خود داشته باشیم.

معاون آموزشی سازمان نهضت سواد‍آموزی کشور گفت:آمادگی داریم در خصوص آموزش زندانیان که به گونه‌ای قربانی مسائل اجتماعی هستند حتی فراتر از مقررات عمومی خود عمل کنیم و بانظر کارشناسان هر دو حوزه مشکلات وارد نمودن اسامی در سامانه نیز برطرف شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز