خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا تشریح شد:

جزئیات حادثه سوختگی صورت دانش‌آموز زهکی در مدرسه/ نقص عضوی رخ نداده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۷۰

مدیر روابط آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان جزئیات حادثه سوختگی صورت دانش آموز زهکی در آزمایشگاه مدرسه را تشریح کرد.

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: چندی پیش یک دانش آموز در مدرسه شهید جزنیک در شهرستان زهک هنگام جابجایی وسایل آزمایشگاهی مدرسه توسط نیروی خدماتی، ظرف مواد آزمایشگاهی دچار شکستگی شده و محتوای ظرف باعث مجروح شدن دانش آموز از ناحیه صورت می‌شود.

 مرادی افزود: این دانش آموز بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت و اقدامات درمانی ویژه قرار گرفت و تمامی هزینه های درمان این دانش آموز از محل امداد آموزش و پرورش شهرستان پرداخت شد.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز پرونده این دانش آموز از طریق بیمه معلم پیگیری و در روزهای آینده مبلغ چهار میلیون تومان به حساب خانواده وی واریز خواهد شد.

مرادی عنوان کرد: با تلاش پزشکان خوشبختانه این دانش آموز بدون کوچکترین عارضه ای و با بهبودی کامل به تحصیل مشغول است.

در همین راستا مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن پیگیری روند درمان دانش‌آموز حادثه دیده دستور پرداخت کمک هزینه درمان از محل صندوق امداد اداره کل آموزش و پرورش را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز