خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان عنوان کرد:

تأسیسات فاضلاب بیجار بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۹۱۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: برای احداث طرح ایجاد تاسیسات فاصلاب شهر بیجار که دارای ۹۳ درصد پیشرفت است، تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است و ۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای این کار اختصاص خواهد یافت تا به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین محمدی در بازدید از طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر بیجار گفت:طول شبکه جمع‌آوری و خط انتقال این طرح ۱۴۸ کیلومتر و ظرفیت تصفیه در این تصفیه‌خانه ۹ هزار و ۷۶۰ مترمکعب در شبانه‌روز است.

وی اظهار داشت:برای احداث این طرح که دارای ۹۳ درصد پیشرفت است، تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است و ۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای این کار اختصاص خواهد یافت تا به بهره‌برداری برسد.

محمدی با بیان اینکه طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب بیجار از جمله مهم‌ترین پروژه‌‌های شرکت بوده است، گفت: با بهره ‌برداری از آن خدمات رسانی به ساکنان این شهر از کیفیت و کمیت مطلوبی برخوردار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان عنوان کرد: مساحت تصفیه خانه فاضلاب بیجار ۱۰ هکتار و روش یا فرآیند تصفیه در آن ابتدا از نوع برکه تثبیت بود و سپس با مهندسی مجدد به روش لجن فعال با هوادهی ممتد ارتقا یافت.

گفتنی است؛ جانباز در بازدید از این طرح طی سال گذشته از این تصفیه خانه ابراز رضایت کرد؛ کیفیت اجرای طرح در پارامترهایی چون عملیات بتن ریزی، عمل آوری، قالب‌بندی، ساختمان‌ها، نازک‌کاری و غیره از جمله وجوه تمایز و شاخصه‌های کیفیت بالای طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب بیجار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز