خبرگزاری کار ایران

کشف 82 قبضه سلاح غیر مجاز در عملیات‌های پلیس در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۷۹۱

‍فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 82 قبضه سلاح غیر مجاز درعملیات های پلیس طی 4 روزگذشته در سطح این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا, سردار حیدرعباس‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی،در راستای ارتقای امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.
 
وی افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش بی‌وقفه در مرکز استان(اهواز) وشهرستان های آلوده به سلاح در استان خوزستان در 4 روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی ودستگیری 63 نفر از عاملین تیراندازی های غیر مجاز ودارندگان سلاح غیر مجاز شدند.
 
سردار عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفا متهمان در مجموع  تعداد 82 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و تعداد 255 عدد انواع فشنگ کشف شد ،تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی در سطح استان معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی استان جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و شناسایی عاملان تیراندازی های غیرمجاز بوده که اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته موید این مطلب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز