خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امورحقوقی استانداری کرمان خبرداد:

بازگشت 60 میلیارد تومان به بیت المال

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۹۹

مدیرکل سابق دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: در بحث امور حقوقی دفاعیات زیادی صورت گرفته و تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان به بیت المال بازگشته و یا از تضییع آن جلوگیری شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمد باژیان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ضمن تشریح اقدامات دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان طی دولت تدبیر و امید، افزود: از اول سال جاری تاکنون بیش از 700 فرم بازرسی تکمیل شده است.

مدیرکل سابق دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان با اشاره به منویات رهبرکبیر انقلاب مبنی براینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، گفت: در روزهای نخست آغاز به کار در مجموعه استانداری کرمان با استانداران زیادی برخورد داشتم و به یاد ندارم که استانداری به دنبال وقت کشی باشد.

وی با تاکید براینکه در بحث امور حقوقی دفاعیات زیادی صورت گرفته و بیش از 60 میلیارد تومان به بیت المال بازگشته و یا از تضییع آن جلوگیری شده است، یادآورشد: با توجه به حجم بالای درخواست ملاقات با استاندار، این بحث به خوبی مدیریت شده و هم اکنون هیچ درخواستی مبنی بر این امر نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز