خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی بیمارستان جامع زنان در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۷۱

معاون وزیر بهداشت گفت: به زودی بیمارستان جامع زنان در البرز راه اندازی می شود که امیدواریم آموزش رشته های تخصصی مرتبط و نیز تامین هیات علمی تخصصی و فوق تخصصی را گسترش دهیم.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدباقر اردشیر لاریجانی روز سه شنبه درحاشیه بازدید از مراکز درمانی و آموزشی استان البرز در جمع خبرنگاران به نشست آمایشی منطقه 6 کشور در کرج اشاره کرد و اظهار داشت: شواهد نشان می دهد که درشرایط کنونی آموزش های پزشکی ایران جهت گیری درستی را دنبال می کند.

وی ادامه داد: در یک نگاه کلی به آموزش پزشکی و جایگاه پزشکی کشورمان و با توجه به توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب در تلاش هستیم تا مرجعیت علمی پزشکی را رصد کنیم .

معاون وزیر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه باید تلاش هایمان را افزون کنیم، افزود: اکنون در منطقه وضعیت پزشکی خوبی داریم و جا دارد ارتقا پیدا کند و به همین دلیل از دانشگاه های علوم پزشکی خواسته ایم افقی برای آینده خودشان تعریف کرده، ماموریت گرا شوند و بر اساس مناطق آمایشی خوشه های همکاری را سامان دهند.

وی گفت: امیدوار هستیم با توجه به نیازهای ما در اعتبار بخشی، تمام مراکز بتوانند خودشان را ارتقا دهند و برداشت ما این است که با یک جهت گیری بسیار خوبی که اکنون در حوزه آموزش پزشکی داریم و با همه ظرفیت هایی که در متدهای آموزشی مثل مجازی سازی و بین المللی کردن آموزش پزشکی و .. تعقیب می کنیم آموزش ها بتواند هدفمند به دانشگاه های نسل جدید برسد و کشور ما بتواند یک مرجعیت علمی در حوزه پزشکی در منطقه و دنیا ایفا کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز