خبرگزاری کار ایران

میثم اکبرپور در گفت و گو با ایلنا:

تشکیل کمیته رادیو کنترل ویژه جامعه کار و تلاش/ مسابقات اتومبیلرانی در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۳۲

سرپرست انجمن اتومبیلرانی و موتورسواری هیات کارگران استان البرز از راه اندازی کمیته و مسابقات رادیو کنترل ویژه جامعه کار و تلاش، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم اکبرپور اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف ورزشی، خصوصا خانواده بزرگ و با اخلاق اتومبیلرانی و موتورسواری جامعه کار و تلاش، مقرر شد با راه اندازی کمیته رادیو کنترل (RC)، یکی از مهیج ترین و پر مخاطب ترین رقابت های ورزشی به زودی برگزار شود. 

وی با اشاره به جانمایی و طراحی پیست دو منظوره سرعت و مهارت مسابقات رادیو کنترل، اظهار داشت: در هفته جاری، کمیته مذکور به صورت عملیاتی شروع به کار خواهد کار و در این راستا از علاقه مندان، استقبال می شود.

اکبرپور با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی (آفرود) و موتور سواری (کراس) و تریل در جمعه گذشته، گفت: این مسابقات  همزمان با اولین همایش و گردهمایی انجمن اتومبیلرانی و موتور سواری هیات کارگران استان البرز انجام شد که با هدف توسعه ورزش جامعه کار و تلاش و همچنین فراهم کردن بستری مناسب برای حضور علاقه مندان کار و کارگر در این رشته ورزشی، برگزار شد.

 سرپرست انجمن اتومبیلرانی و موتور سواری هیات کارگران استان البرز، ضمن قدردانی از تلاش استاندار و مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، گفت: این رشته ورزشی با حمایت مسئولان و مدیران استانی به مجموعه رشته های ورزشی جامعه کار و تلاش، اضافه شد و به زودی شاهد بهترین برنامه ها برای عزیزان زحمت کش، خواهیم بود.

اکبرپور گفت: برای فرهنگ سازی در این رشته خصوصا در بخش آموزش با برنامه ربزی صحیح و ایجاد زیر ساخت های مناسب به دنبال جذب نفرات مجرب و استفاده از جوانان علاقه مند و خلاق هستیم. همچنین، همیاری پیشکسوتان این رشته و همکاری دستگاه های مربوطه، محقق خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به دنبال تفاهم نامه های ارزشمند با باشگاه های مختلف و همچنین اداره کل های استان البرز، هستیم.

اکبرپور با اشاره به برنامه های آتی کمیته اتومبیلرانی، گفت: در آینده نسبت به همایش های خودرویی انجمن کارگران استان البرز و رونمایی از کمیته های مختلف ورزشی زیر مجموعه انجمن اتومبیلرانی، اطلاع رسانی می شود. این همایش همزمان با نمایشگاه خودرو برگزار می شود که همکاران در مجموعه انجمن اتومبیلرانی و موتور سواری کارگران در حال برنامه ریزی و هماهنگی های آن هستند.

اکبرپور در پایان از علاقه مندان به این رشته ورزشی درخواست کرد برای ورود به کمیته مربوطه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09127205097 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز