خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ساماندهی تولید، اقتصاد و اشتغال در روستاها از محل توانمندی روستائیان

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۵۸۴

استاندار زنجان با تاکید بر اجرا و نظارت بر طرح تعاون روستا گفت: باید تلاش کنیم تولید، اقتصاد و اشتغال در روستاها از محل توانمندی‌های روستائیان ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری در هجدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی به جهت اهمیتی که دارد بایستی در نوبت بعدازظهر تشکیل شود تا مردم در نوبت صبح به راحتی با مدیران دستگاه های اجرایی دیدار و مشکلاتشان را حل کنند.

مقام عالی استان خواستار جمع آوری گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در بحث اقتصاد مقاومتی شد.

وی به فلسفه تشکیل تعاونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب بیش از 4 هزار تعاونی در استان تشکیل شد.

درویش امیری با بیان اینکه از این تعداد تعاونی تنها 1400 تعاونی فعال هستند، افزود: مابقی تعاونی ها غیرفعال هستند و فقط دارای شناسنامه می باشند.

استاندار زنجان به طرح تعاون روستا و اهداف آن اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تولید، اقتصاد و اشتغال در روستاها از محل توانمندی روستاییان ساماندهی شود.

مقام عالی استان با یادآوری اینکه روستائیان به‌تنهایی قادر به راه‌اندازی بنگاه اقتصاد کوچک نیستند، ادامه داد: باید قبل از اجرای این طرح روستائیان را توجیه کرد در غیر این‌صورت این طرح هم شکست می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه اگر تولیدات از مجرای تعاونی به بازار عرضه شود، سود بیشتری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برای موفقیت تعاونی‌ها بایستی نظارت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز