خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبرداد:

بارش باران در استان‌های جنوبی تا آخر هفته/ چهارمحال و بختیاری و اصفهان سفیدپوش می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۲۲۶

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پرکنده برف و باران در استان‌های جنوبی کشور تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد اصغری با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز بارش باران و برف از جنوب غرب کشور تا شمال‌شرق کشور ادامه دارد. برای استان‌های‌خوزستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان‌رضوی و شمالی و استان‌های ساحلی خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود. امروز شاهد برف در چهارمحال و بختیاری و بخش‌هایی از استان اصفهان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در جنوب‌کشور برای استان‌های فارس،کرمان، بوشهر، هرمزگان و چابهار و زرآباد سیستان و بلوچستان بارش باران پیش‌بینی می‌شود. اوج این بارش‌ها روز سه‌شنبه است که دامنه آن به شمال سیستان و بلوچستان هم کشیده می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش دما در کشور خبر داد و افزود: تهران روز سه‌شنبه دمای منفی یک را تجربه می‌کند. در سایر استان‌ها از امروز روند کاهش دما آغاز می‌شود.

اصغری با بیان اینکه بارش در شمال کشور همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: شهرهای شمالی در آخر هفته برفی هستند و پیش‌بینی می‌شود استان‌های ساحل خزر در دو روز پایانی هفته بارش برف خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز