خبرگزاری کار ایران

در اصفهان رخ داد:

مرگ 5 کارگر بر اثر سقوط مرگبار در حوضچه فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۴۸

در اصفهان 5 کارگر بر اثر سقوط در حوضچه فاضلاب جان باختند.

به گزارش ایلنا، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: این حادثه  در شرکت تولید مواد اولیه پلاستیکی از بازیافت رخ داد.

غفور راستین افزود: پس از اطلاع رسانی، دو واحد امدادی اورژانس بیمارستانی و  نیز نیروهای آتش نشانی شهرک صنعتی به محل اعزام شدند.
 
وی گفت : در بررسی‌ها مشخص شد پمپ دستگاه تخلیه چاه فاضلاب خراب شد و یکی از کارگران هنگام پایین رفتن برای رفع عیب پمپ، بر اثر تجمع گازهای سمی دچار گازگرفتگی و به داخل چاه سقوط کرد و جان باخت.
 
وی گفت: چهار کارگر دیگر هم به ترتیب بدون تخصص و تجهیزات کافی، وارد چاه شده و با سقوط به انتهای چاه جان خود را از دست دادند.
 
محمد شریعتی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: آتش‌نشانان در لحظه اولیه حضور در محل، اقدام به اکسیژن دهی به درون چاه کرده و همزمان گروهی از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه حوادث و زدن دستگاه تنفسی وارد چاه شدند.
 
وی افزود : دراین عملیات آتش‌نشانان، جسد پنج کارگر را از داخل چاه به بیرون منتقل کردند و با معاینات عوامل اورژانس حاضر در محل مشخص شد که پنج کارگر در همان لحظه اولیه جان خود را ازدست داده‌اند.
 
شهرک صنعتی جی در کنار فرودگاه اصفهان دارای زیر ساخت‌هایی ازجمله تصفیه خانه است.
 
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 600 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در مناطق 15 گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز