خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور خبرداد:

اعمال ساختار جدید استانداری‌ها تا پایان امسال/ مجوز استخدام 1600 نفر در فرمانداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۱۴

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور از اعمال ساختار جدید استانداری‌ها تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصریان در نشست فرمانداران و بخشداران هرمزگان در بندرعباس گفت: بر اساس ساختار جدید بیش از ۶۰۰ پست معاونت جدید در ۴۳۰ فرمانداری و یک معاون در ۳۰ درصد از بخشداری‌های کشور اضافه می‌شود.

ناصریان افزود: اصلاح ساختار با هدف افزایش خدمت رسانی به مردم و تسریع در اعمال سیاست‌های عمومی دولت است.

وی گفت: تامین نیرو در ساختار اعمال شده از بین کارکنان وزرات کشور به ویژه بانوان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور افزود: بر اساس دستور وزیر کشور هرگونه تغییر و جابه‌جایی فرماندارن و مدیران باید از ابتدای بهمن و قبل از ابلاغ ساختار جدید صورت گیرد.

ناصریان با اشاره به افزایش توان بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها در مدیریت بحران گفت: برای ارتقای توان مدیرت بحران فرمانداری‌ها در مرحله نخست ۵۰۰ دستگاه خودروی کمک دار در اختیار این نهاد‌ها قرار می‌گیرد و در مراحل بعدی این دستگاه به ۲ هزار خودرو افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به حق فوق العاده مرزی کارکنان دولت گفت: حق فوق العاده مرزی کارکنان دستگاه‌های اجرایی چندین بار مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم بزودی این حق اعمال شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشورافزود: مجوز استخدام هزار و ۶۰۰ نفر در فرمانداری‌های کشور در سازمان اداری و استخدامی کشور در حال پیگیری است و به احتمال زیاد در سال ۹۷ آزمون استخدامی فرمانداری‌ها برگزار می‌شود.

ناصریان در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی وزرات کشور نیز گفت: تبدیل وضعیت همه کارکنان وزارت کشور در نیمه نخست سال ۹۷ پایان می‌یابد، اما درباره تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی هنوز برنامه‌های وجود ندارد.

استاندار هرمزگان نیز در این نشست گفت: وزیر کشور به همراه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی هفته آینده برای بازدید از جزایر به هرمزگان سفر می‌کند و در نشست‌های متعدد مشکلات جزایر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فریدون همتی افزود: مبنای عملکرد دهیاران و فرماندارن و بخشداران میزان حمایت از طرح‌های سرمایه گذاری، پیشرفت طرح‌های عمرانی، ارتباط با مردم و رعایت حقوق شهروندی و میزان تسلط به حوزه مدیریتیشان است.

وی افزود: برنامه ای برای تغییر فرماندار‌ها و بخشدارها نیست و مبنا بر فرصت بیشتر برای مدیران توانمند است.

استاندار هرمزگان گفت: حضور مدیران در محل ماموریت‌شان الزامی است و اگر مدیر و مسئولی حضور نداشته باشد فردی دیگر جایگزین وی خواهد شد.

همتی با اشاره به افزایش اعتبار تولید و اشتغال در استان گفت: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به استان اختصاص داده شده است و نیاز است فرمانداران این تسهیلات را جذب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز