خبرگزاری کار ایران

دادستان زرند هشدار داد:

برخورد قاطع با عاملین تعطیلی کارخانه فولاد زرند/ عاملین تجمع شناسایی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۱۷۰

دادستان عمومی شهرستان زرند از شناسایی عاملین و محرکین اصلی درتجمع غیر قانونی کارخانه فولاد زرند ایرانیان خبر داد و گفت: هرگونه اقدام و حرکت فاقدمجوز قانونی از نظر قضایی جرم محسوب شده و با مسببان و عوامل اصلی‌آن برخورد قاطع و قانونی می شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، سید مهدی قویدل در این خصوص اظهار داشت: چنانچه از سوی مسئولان کارخانه دادخواست مطالبه ضرر و زیان به دستگاه قضایی ارائه شود طبعا افراد تجمع کننده دارای مسئولیت مدنی بوده و به پرداخت خسارت محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به موضوع نحوه استخدام و جذب نیرو در کارخانه فولاد زرند ایرانیان  گفت: قطعا از سوی مسئولان موضوع اشتغال در این واحد صنعتی شفاف سازی و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید .

دادستان زرند خاطرنشان ساخت:چنانچه فرد یا افرادی مدعی تضییع حق و حقوق خود باشند باید با دلایل و مستندات لازم از طریق فرمانداری یا دستگاه قضایی اقدام کنند.

این مقام قضایی با بیان اینکه اینگونه اقدامات غیرقانونی اخلال در نظم عمومی محسوب می‌شود، عنوان کرد: عاملین و محرکین اصلی شناسایی و دستور دستگیری آنها صادر شده است .

دادستان زرند هشدار داد: با هرگونه تجمع، اقدامات ساختار شکنانه و غیرقانونی، عوامل تشویش کننده و فراخوان‌های غیرقانونی و تحریک مردم در فضاهای مجازی برخورد جدی وقانونی خواهد شد.

قویدل تصریح کرد: این تجمع باعث جلوگیری از ورود کارکنان به کارخانه و تعطیلی کارخانه شده است چنانچه از سوی مسئولان کارخانه دادخواست مطالبه ضرر و زیان به دستگاه قضایی ارائه شود طبعا افراد تجمع کننده دارای مسئولیت مدنی بوده و به پرداخت خسارت محکوم خواهند شد.

شایان ذکر است از صبح روز گذشته تاکنون جمعی از افراد آگاهانه یا نا آگاهانه بدون اینکه اطلاعی از نحوه جذب نیرو و استخدام در مجموعه کارخانه فولاد زرند ایرانیان را داشته باشند، اقدام به تجمع غیر قانونی در ورودی کارخانه کرده و علاوه بر جلوگیری از ورود سایر کارکنان به کارخانه باعث تعطیلی این واحد صنعتی شدند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز