خبرگزاری کار ایران

ورود دستگاه قضائی به مشکلات شبکه آب رسانی بخش جازموریان

کد خبر : ۵۷۳۷۳۷

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان در استان کرمان از ورود دستگاه قضائی به مشکلات شبکه آب رسانی بخش جازموریان خبر داد وافزود:مسئولان بایستی در کوتاه‌ترین زمان نسبت به تامین آب شرب سالم مردم منطقه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمد فروغی در این خصوص اظهار داشت: دستگاه قضائی با عنایت به بند 2اصل 156قانون اساسی که احیای حقوق عامه یکی از وظایف عام قوه قضائیه می باشد و همچنین با توجه به بند 9 اصل سوم قانون اساسی جهت رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای تمامی افراد،به طور جدی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان ساخت: طراحی شبکه آبرسانی این شهر مربوط به بیش از دو دهه قبل می باشد و طی این سال ها علیرغم افزایش چندین برابری جمعیت،شبکه آبرسانی توسعه نیافته است که منجر به شکستگی های متعدد در شاه لوله های اصلی وآلوده شدن آب  گردیده است.

این مقام قضائی ادامه داد:پس از نمونه‌برداری از آب منطقه و بنا به اعلام مرکز بهداشت آب شرب منطقه ناسالم و غیر بهداشتی است.

وی گفت:پس از معاینات محلی و برگزاری جلسات متعدد با شبکه بهداشت پرونده قضائی در این زمینه در دادگاه عمومی زهکلوت تشکیل شده است.

فروغی به اقدامات ارزشمند قاضی مهرانفر،دادرس دادگاه عمومی زهکلوت در این زمینه اشاره کرد وگفت:با پیگیری های به عمل آمده اداره آب وفاضلاب بخش جازموریان راه اندازی شده است.

شایان ذکر است شهر زهکلوت از جمله مناطق محروم و کم برخوردار جنوب استان کرمان می باشد که بالغ بر 10هزار دانش آموز با تعداد 165مدرسه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز