خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان‌های زلزله زده

پاکسازی ریزش موضعی سنگ در محور چالوس توسط راهداران

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۶۵

مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در هیچ یک از جاده‌های استان‌های زلزله زده در شب گذشته به غیر از یک مورد در استان البرز حادثه‌ای رخ نداده است، گفت: در کیلومتر ۱۶ محور کرج- چالوس ریزش چند قطعه سنگ به طور موضعی رخ داد که به سرعت توسط نیروهای راهداری پاکسازی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی  رضا اکبری مدیرکل نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  با اشاره به گزارش تهیه شده در مورد خسارت های وارده به راه ها و ابنیه فنی استان های زلزله زده در شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذرماه اظهار داشت: تنها حادثه شب گذشته در کیلومتر ۱۶ جاده کرج- چالوس منطقه خوزنکلا دو ریزش موضعی رخ داده است.

وی افزود: به دلیل نزدیکی راهدارخانه به محل وقوع حادثه اکیپ راهداری به سرعت به محل حادثه می رسد و در همان ساعت های اولیه جاده را پاکسازی کردند و هم اکنون جاده به طور کامل قابل تردد است.

 مدیرکل نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرذ: برخلاف برخی اخبار اعلام شده در شب گذشته هیچگونه ریزش کوه در جاده چالوس رخ نداده است و فقط در حد ریزش چند قطعه سنگ به صورت موضعی بوده و خسارت جانی نیز به کسی وارد نشده است.

اکبری یادآور شد: طبق گزارش ارائه شده به هیچ یک از جاده های استان‌های زلزله زده در شب گذشته به غیر از تنها مورد استان البرز حادثه و خسارتی وارد نشده است.

مجیدرضا نصراله نژاد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران نیز پیشتر  در خصوص زلزله ۵.۲ ریشتری شب گذشته اعلام کرد: خوشبختانه با بررسی‌های اولیه انجام شده پس از وقوع زلزله خسارتی بر جاده های استان تهران وارد نشده است.

وی افزود: در گام دوم در نظر داریم تا به صورت دقیق تر و جزئی تر، تا تاثیر زلزله بر ابنیه فنی موجود در راه های استان تهران را بررسی کنیم.

 زلزله ۵.۲ ریشتری شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذر ماه استان های تهران و البرز، قم و گیلان را لرزاند. این زلزله در عمق ۷ کیلومتری زمین ثبت شده است.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز