خبرگزاری کار ایران

بیش از 6 ساعت تلاش برای جستجوی فرد مفقود شده در شهر هجدک راور

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۵۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از عملیات موفقیت آمیز جستجو و نجات فرد مفقود شده در بخش هجدک راور توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان، رضا فلاح با اعلام این خبر بیان کرد: شب گذشته در ساعت 20:30 طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر از سوی اداره زمین شناسی استان مبنی بر مفقود شدن یکی از اعضای تیم اعزامی این اداره به منطقه هجدک راور، بلافاصله تیم های جستجو و نجات جمعیت به منطقه اعزام شدند.

فلاح در ادامه افزود: یک تیم از پایگاه امدادونجات بین شهری گردنه خراسانی و یک تیم امدادونجات کوهستان از شهرستان کرمان جهت جستجوی فرد مفقود شده در منطقه حضور یافتند.

وی خاطر نشان کرد: پس از تلاش 6 ساعته امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمان در نهایت فرد مفقود شده در ساعت 3 بامداد امروز مورخ 28/9/96  پیدا و به سازمان مربوطه اطلاع رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان تصریح کرد: از سوی اداره زمین شناسی استان، دوتیم جهت مطالعه و بررسی گسل های منطقه هجدک به این منطقه اعزام شدند.

 شهر هجدک در استان کرمان در جنوب شرقی ایران در شهرستان راور قرار گرفته که از روز جمعه مورخ 10 الی 28 آذر 96 تاکنون 1107 زمین لرزه داشته که سه زمین لرزه بالای 6 ریشتر ثبت شده ‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز