خبرگزاری کار ایران

سرهنگ خسروی خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در شهرستان البرز حین ارتکاب جرم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۵۱۵

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه‌ای حین ارتکاب جرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سهراب خسروی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه اشخاصی اقدام به کلاهبرداری از مغازه ها در صنوف مختلف در سطح شهرستان البرز کرده و پس از خرید به بهانه های مختلف بدون پرداخت هیچ‌گونه وجه نقدی از مغازه خارج و از غفلت مغازه دار استفاده و از محل متواری شده اند موضوع با تشکیل کارگروه ویژه ای در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با اتخاذ تدابیر لازم و با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و افزایش گشت‌های مضاعف دو نفر سارق را در شهر البرز حین کلاهبرداری از یک مغازه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خسروی افزود: متهمان دارای سوابق کیفری پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی های تخصصی و فنی پلیسی، به 20 فقره کلاهبرداری از اصناف در سطح شهرستان البرز به ارزش 210 میلیون ریال اعتراف کردند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

شهرستان البرز به مرکزیت شهر الوند، دومین شهرستان بزرگ استان قزوین است.

کشف 10 کیلو گرم مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 10 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در قزوین خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام ایست و بازرسی در عوارضی قزوین- زنجان حین کنترل خودروهای عبوری به یک‌دستگاه خودروی پژو405 با 4 سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف و 9 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی دیگر در عوارضی قزوین – زنجان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند مسافر بری با یک سرنشین مشکوک وخودرو را متوقف کرده ودر بازرسی از خودرو از داخل کوله پشتی مسافر خودروی سمند مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و این قاچاقچی مسافر نما دستگیر شد. متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

سرهنگ خدایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز