خبرگزاری کار ایران

‌جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد:

رشد دستگیری متهمین مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۳۳

‌جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رشد دستگیری متهمین مواد مخدر در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، ‌سرهنگ احمد طاهری در شورای مبارزه با مواد مخدر استان افزود: همچنین در این مدت 129 عملیات توسط نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان برای مبارزه با مواد مخدر در این استان انجام شده است‌.
 
وی اظهار داشت: 162 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون توسط نیروی انتظامی در این استان کشف شده است.
 
استاندار در ادامه با اشاره به اینکه تلفات و مجروحیت نیروهای انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر در این مدت به طور 100 درصد کاهش یافته است، افزود: پنج هزار و 976 نفر معتاد متجاهر در سیستان و بلوچستان در این مدت توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند‌.
 
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 623 دستگاه خودرو در امر مبارزه با مواد مخدر در این استان از ابتدای سالجاری تا‌کنون توقیف شده است.
 
سرهنگ طاهری در ادامه با بیان اینکه برخورد با باندهای بزرگ مواد مخدر که از اهداف کلان نیروی انتظامی به شمار می‌رود، افزود: مبارزه با این باندها در سیستان و بلوچستان‌نسبت به پارسال 2 درصد افزایش یافته است‌.
 
وی بیان کرد: هزار و 309 طرح بزرگ و کوچک توسط نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان در زمینه ارتقای طرح امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده انجام شده که 2 هزار و 494 نفر در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز