خبرگزاری کار ایران

به مناسبت میلاد پیامبر نور و رحمت؛

ایران اسلامی سراسر نور و جشن و شادی

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۱۵۲

همزمان با میلاد ختم رسل، گل سرسبد آفرینش و فخر زمین و زمان ، حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله مطهرش امام جعفر صادق (ع) سراسر کشور غرق در نور و شادی است.

به گزارش ایلنا، به همین مناسبت جشن‌ها و ویژه برنامه‌هایی در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم کشورمان با آذین‌بندی‌خیابان‌ها، برپایی ایستگاه‌های‌صلواتی و آیین‌های مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی عشق و ارادت خود را به حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق نشان می دهند.

در مشهد مقدس هم زائران و مجاوران از دور و نزدیک خود را به بارگاه منور ثامن الحجج رسانده اند تا این 2 میلاد را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و امام رضا (ع) تبریک و شادباش بگویند و به یمن این 2 میلاد فرخنده استجابت دعاهای‌شان را عیدی بگیرند.

سراسر حریم ملائک پاسبان رضوی با چراغ‌های رنگارنگ مزین شده است و بوی گلاب ناب محمدی و عود با عطر صلوات درحریم حرم رضوی در هم آمیخته است.

به همین مناسبت ویژه برنامه هایی نیز در حرم رضوی برگزار می‌شود که این برنامه ها شامل سخنرانی ، مولودی‌خوانی و اجرای سرود و تواشیح در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی است.

شهر مقدس قم هم در این روز فرخنده سراسر نور و سرور است و حرم نورانی کریمه اهل بیت (س) مملو از هزاران تن از شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که از سراسر کشور خود را به این بارگاه نورانی رسانده اند تا این عید فرخنده را به آن حضرت تبریک گویند

حرم مطهر شاهچراغ و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی نیز در روز میلاد سرشار از جشن و شادی است .صحن و سرای این آستان مقدس مملو از حضور زائران و مجاورانی است که از دور و نزدیک برای عرض ارادت و شاد باش ولادت فخر کائنات و بنیانگذار مکتب تشییع به این سرای روحانی و ملکوتی آمده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز