خبرگزاری کار ایران

در بهبهان رخ داد:

قتل مرد جوان به دست دوستانش/ دستگیری قاتلان توسط پلیس

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۲۳

فرمانده انتظامی استان خوزستان از قتل مرد جوان بدست دوستانش در شهرستان بهبهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان بهبهان، بلافاصله دستورات عملیاتی در خصوص دستگیری 2 نفر قاتل به فرمانده انتظامی شهرستان ابلاغ شد.
 
وی در تشریح جزئیات وقوع قتل با بیان اینکه مشاجره لفظی بین 3 دوست منجر به درگیری فیزیکی می‌شود افزود: در نهایت 2 نفر از آنها به وسیله ضربات چاقو، نفر سوم درگیری که دوستانشان بود را به قتل می‌رسانند.
 
سردار عباس زاده گفت: با توجه به اهمیت موضوع بدون فوت وقت ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از 2 ساعت محل اختفاء قاتلان به هویت " آ – ع " و همدستش به هویت " و – چ " ، را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.
 
این مقام ارشد پلیس اظهار داشت: قاتل و همدستش در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل دوستشان، انگیزه خود را از قتل اختلاف شخصی عنوان کردند.
 
فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس کشف جرم در کمترین زمان ممکن است، تاکید کرد: نیروی انتظامی بر سر حفظ جان و امنیت مردم مماشات نمی‌کند و در کشف جرائم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز