خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بارش برف و باران در استان کرمانشاه/پایداری سرما در استان

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۵۴۸

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه از بارش برف و باران این استان در آخر هفته خبرداد.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: از اواخر روز چهارشنبه تا بامداد جمعه این سامانه سبب بارش برف و باران و وزش باد شدید در جو استان خواهد شد.

وی گفت: وزش شدید باد، بارندگی باران و برف و کاهش دما را در استان کرمانشاه خواهیم داشت. در مناطق زلزله زده بارندگی در سرپل ذهاب به صورت باران خواهد بود و در ثلاث باباجانی بیشتر بارندگی به شکل برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی کرمانشاه عنوان کرد: دمای هوا از روز پنج شنبه روندی رو به کاهش خواهد داشت و این کاهش دما در برخی نقاط استان و زلزله زده به منفی 2 درجه و در مناطق سردسیر 8 تا 12 درجه سانتیگراد زیر صفر پیش‌بینی می‌شود. زلزله‌ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر حوالی نوسود از استان کرمانشاه را لرزاند.

بر اساس گزارش دریافتی امروز زلزله‌ای به بزرگی 3.8 دهم ریشتر حوالی نوسود از استان کرمانشاه را لرزاند. محل وقوع این زمین لرزه کشور عراق و حوالی نوسود از استان کرمانشاه  و زمان دقیق آن ساعت 13:44:53 ثانیه ثانیه امروز 13 آذر ثبت شده است.این زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین و طول جغرافیایی 45.77  و عرض جغرافیایی 35.3 ساعت رخ داد. این زلزله خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز