خبرگزاری کار ایران

در زاهدان صورت گرفت؛

دستگیری قاتل فراری پس از 29 سال

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۵۵

قاتل 52 ساله فراری پس از 29 سال در شهرستان زاهدان دستگیر شد.

 به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی با اعلام این خبر افزود:در پی وصول خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت قاتل فراری را که در تاریخ 29 مهر ماه سال 1367 در شهرستان بم دست به قتل زده و متواری شده بود و هم اکنون با نام مستعار در شهرستان زاهدان زندگی می‌کرد، را به دست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.
 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی، متهم که مردی 52 ساله بود را در مخفیگاهش در حاشیه شهر زاهدان دستگیر کرده و در بازجوی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود و قتل یکی از دوستانش با ضربات چاقو اعتراف کرد.
 
ملاشاهی با اشاره به اختلافات مالی بین دو نفر که باعث قتل شده، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
 
وی خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز