خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی رودبارجنوب خبرداد:

دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی موادمخدر در منطقه دلگان

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۶۴۷

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی موادمخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت با اعلام این خبر گفت: یکی از اشرار مسلح و قاچاقچی عمده مواد مخدر که تحت تعقیب پلیس بود پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی، شناسایی و توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان دستگیرشد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از شرور مسلح که با همکاری پلیس کهنوج و یگان تکاوری 115 امام‌جواد(ع) زهکلوت در منطقه "دلگان" دستگیر شد، دو قبضه اسلحه غیرمجاز و یک دستگاه خودرو کشف و توقیف شد.         

فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: این شرور و سوداگر مرگ که حمل و نگهداری موادمخدر و درگیری مسلحانه با پلیس را در پرونده خود دارد، در آخرین اقدام خود در درگیری‌مسلحانه منجر به مجروحیت چهار نفر از سبزپوشان عرصه نظم و امنیت شده بود.                                     

سرهنگ "فیروزبخت" در پایان با اشاره به اینکه متهم به همراه سلاح غیر مجاز و خودرو توقیفی وی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه است و احساس امنیت مهمتر از امنیت در نزد شهروندان است، این اقدام پلیس که با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام شد بازتاب خوبی در بین مردم داشته و از اینکه پلیس بار دیگر آرامش را برای آنان به ارمغان آورد ابراز خشنودی کردند.           

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز