خبرگزاری کار ایران

در هشت ماه امسال صورت گرفت؛

نجات 268 دریانورد در سواحل استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۵۲

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در هشت ماه نخست امسال 268 دریانورد در حوادث دریایی نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی بنچاری در جلسه امضا تفاهمنامه میان ادارات کل بنادر و دریانوردی استان و فرودگاه‌های استان بوشهر، گفت: در این مدت شناورها 101 مورد شرایط اضطراری را به ما اطلاع دادند که ۴۵ مورد مربوط به حادثه دریایی و ۵۶ مورد آن امداد پزشکی بوده و در مجموع این عملیات‌ها تعداد ۲۶۸ نفر نجات پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در نوار ساحلی استان هشت ایستگاه مخابراتی وجود دارد، بیان کرد: با پنج فروند شناور ناجی به همراه نیروی انسانی متخصص در آب‌های خلیج فارس، به سانحه‌دیدگان خدمات‌رسانی می‌‌کنیم.

بنچاری با اشاره به وجود پنج پایگاه جستجو و نجات دریایی در سواحل استان بوشهر افزود: این پایگاه‌‍‌ها شامل عسلویه، دیر، عامری، جزیره خارگ و بوشهر است و در آینده نزدیک پایگاه جستجو و نجات دریایی دیلم نیز به آنها اضافه خواهد شد.

دو تفاهمنامه همکاری جستجو ونجات دریایی و خدمات آتش نشانی میان اداره کل بنادر و دریانوردی و اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر برای استفاده بهینه از امکانات و ارتقاء سطح همکاری‌های دوجانبه، منعقد شد.

 براساس این دو تفاهمنامه، همکاری متقابل در زمینه اعزام واحدهای آتش‌نشانی برای اطفا حریق، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و رزمایش‌های مختلف در حوزه امداد و نجات و آتش‌نشانی توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز