خبرگزاری کار ایران

سرهنگ اسماعیلی خبر داد:

کشف 71 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 9 قاچاقچی در کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۸۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف 71کیلو گرم موادمخدرطی دو عملیات جداگانه ودستگیری 9قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ کامبیز اسماعیلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر شخصی را در یکی از روستاهای توابع شهرستان کرمان که در منزلش به خرده فروشی مواد مخدر فعالیت داشت شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل مورد نظر 23کیلو و 903 گرم هروئین، 11 کیلوگرم تریاک و 6 کیلو و 500 گرم شیره تریاک کشف کردند. در این رابطه 8 متهم دستگیر و 3 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی افزود: ماموران در ایست بازرسی "سه‌راهی راین" حین کنترل خودروهای عبوری به یک‌دستگاه وانت‌مزدا که از عنبرآباد عازم نطنز بود مشکوک شده و ضمن توقف خودرو در بازرسی از آن 29 کیلو و 700 گرم حشیش کشف، یک نفر متهم دستگیر و یک‌دستگاه خودرو را توقیف کردند.

سرهنگ اسماعیلی در ادامه گفت: در این راستا پرونده تشکیل و همراه مواد کشف شده و متهمان دستگیر شده و خودروهای توقیفی برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ از طریق سامانه 128 به پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز