خبرگزاری کار ایران

فرماندار هفتگل به ایلنا خبرداد؛

مرگ مشکوک نوجوان 14 ساله در هفتگل/ تاکنون 3 مظنون بازداشت شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۰۱

فرماندار هفتگل از مرگ نوجوان 14 ساله در این شهرستان خبرداد.

اسحق مرادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: ظهر پنجشنبه مردی با مراجعه به اداره کلانتری شهرستان هفتگل از مفقود شدن پسر 14 ساله‌اش بنام علیرضا محمدی خبرداد.

مرادی افزود: ماموران اداره کلانتری شهرستان هفتگل به سرعت وارد عمل شدند و تحقیفات را در این زمینه آغاز کردند. طبق آخرین آمار دریافتی این نوجوان آخرین بار با دوستانش کنار یک چاه در اطراف شهر دیده شده است.

وی گفت: پدر این نوجوان به همراه ماموران کلانتری به محل موردنظر رفتند و متوجه شدند کاپشن وی کنار چاه افتاده است. اداره آتش نشانی این شهرستان چند غواص را به داخل چاه فرستاده و ظهر امروز جسد این نوجوان توسط آنها از چاه بیرون آورده شد.

فرماندار هفت گل در ادامه افزود: 3 نوجوان در خصوص مرگ مشکوک علیرضا محمدی توسط نیروهای انتظامی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون جسد این نوجوان در سردخانه این شهرستان قرار دارد و به زودی جهت کالبد شکافی به پزشکی قانونی شهرستان اهواز منتقل خواهد شد.

 هفتگل یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز