خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک نهادهای کارگری ایلام با مسئولان مطرح شد ؛

آموزش فرهنگ بیمه اجباری کارگران به کارفرمایان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۹۸

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام، با بیان اینکه باید فرهنگ بیمه اجباری کارگران را به کارفرمایان آموزش داد گفت: از خانه کارگر انتظار داریم کارگران را به شکل صنفی شناسایی کرده و سازمان را در ارائه خدمات بهتر همراهی کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا ازایلام، به مناسبت 29 آبان ماه سالروز تصویب قانون کار جمهوری اسلامی ایران نشست مشترکی در محل خانه کارگر تشکیلات استان ایلام بین، خانه کارگر، سازمان تامین اجتماعی استان، معاونت درمان استان، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان، حزب اسلامی کار و کانون بازنشستگاه تامین اجتماعی برگزار شد.

سهیلا ملکشاهی مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان ایلام، با بیان اینکه باید فرهنگ بیمه اجباری کارگران را به کارفرمایان آموزش داد و نگاه برده گرایانه را از کارفرمایان دور کرد گفت: از خانه کارگر انتظار داریم کارگران را به شکل صنفی شناسایی کرده و سازمان را در ارائه خدمات بهتر و منصفانه تر همراهی کند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی خود را موظف به صیانت از حقوق کارگران دانسته و سعی دارد در اسرع وقت نسبت به تسویه بدهی سازمانها، ادارات و شرکتها با سازمان تامین اجتماعی استان اقدام کند تا حقوق کارگران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی به درستی پرداخت شود و یا در موضوعات دیگر سرمایه‌گذاری شود که سود آن عاید کارگران و بازنشستگان شود.

هدایت چراغی دبیر اجرایی خانه کارگر استان ایلام نیز با بیان این موضوع که یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصویب قانون کار به دستور حضرت امام خمینی(ره) بوده، از تمامی سازمانها و نهادهای مرتبط با حوزه کارگری استان خواست که در راستای هماهنگ‌سازی خدمات قدم برداشته و در خصوص تعیین تکلیف وضعیت قراردادهای موقت در استان راهکار مناسبی تهیه شود.

وی افزود: استان ایلام نیز همراه با جامعه کارگری کشور معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی را خط قرمز خود دانسته و با هرگونه ادغام این سازمان با وزارت بهداشت مخالفت خود را اعلام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز