خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبرداد:

راه اندازی بیمارستان سیار در منطقه زلزله زده/ تشکیل تیم‌های واکنش سریع در مراکز درمانی قم

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۸۲۹

کمیته مدیریت‌بحران دانشگاه علوم‌پزشکی قم با حضور رئیس دانشگاه و معاونین و روسای بیمارستان‌های این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود پرهام سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی اظهار داشت: تمامی مراکز درمانی استان قم آماده خدمات رسانی به زلزله زدگان در صورت لزوم هستند و این آمادگی نیز اعلام شده است.
 
پرهام افزود: همچنین اورژانس 115 استان قم نیز به سرعت به محل زلزله اعزام شد و اتوبوس آمبولانس با استقرار در محل اقدام به خدمات رسانی گسترده کرده است.

 راه اندازی بیمارستان سیار در منطقه زلزله زده/ تشکیل تیم‌های واکنش سریع در مراکز درمانی قم

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: خونگیری از مردم نیز روز گذشته به اندازه کافی انجام شده که سه برابر روزهای معلوم بوده است و ذخائر استان برای انتقال خون به مناطق زلزله زده تکمیل است.

پرهام تصریح کرد: در صورت لزوم و اعلام نیاز از سوی مسئولان، اقلام مورد نیاز دارویی و تجهیزات مصرفی و بهداشتی نیز تهیه شده که به کرمانشاه ارسال خواهد شد.
 
ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز ضمن  عرض تسلیت به مناسبت از دست دادن تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر گفت: فاجعه بسیار دردناک بود و از سوی دیگر باید برای ما درسی بوده تا همواره آماده خدمات رسانی باشیم.
 
وی بیان کرد: با حضور مسئولان و هماهنگی و حضور به موقع، منسجم و منظم دستگاه‌های مختلف در کنار دستگاه‌های درمانی و امدادی اورژانس و هلال احمر، همچون سپاه، بسیج و ارتش اقدامات در آن منطقه به خوبی در حال انجام است و ما نیز به نوبه خودمان اعلام آمادگی برای خدمات رسانی داشته ایم.

ایرانی خواه افزود: عوامل اورژانس 115 قم به موقع و در کمترین زمان ممکن با اتوبوس آمبولانس خود را به محل حادثه رساندند که جای تقدیر دارد و در صورت نیاز آماده اعزام نیروهای بیشتر هستیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: همچنین اعلام برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه را نیز داشته‌ایم و آمادگی داریم تا در صورت لزوم به سرعت این بیمارستان را در منطقه دایر کنیم.
 
ایرانی خواه از تشکیل تیم‌های واکنش سریع خبرداد و گفت: این تیم ها در مراکز درمانی استان تشکیل شده و در صورت لزوم به منطقه زلزله زده اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز