خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

تصادف در محور بروجرد به اراک جان ۴ نفر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۹۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی ریو با کامیون در محور بروجرد به اراک منجر به فوت ۴ نفر و مصدومیت یک تن شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه ای که ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه روزشنبه 20آبان در محور بروجرد به اراک اتفاق افتاد متاسفانه چهار تن از سرنشینان خودروی ریو جان خود را از دست دادند.

وی افزود: به محض اطلاع جمعیت هلال احمر تیم امداد جاده ای پایگاه امدادی زالیان در صحنه حاضر شد و به کار خاج کردن اجساد پرداخت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: شدت حادثه به گونه‌ای بود که کار خارج کردن کشته شدگان از داخل خودروی ریو به سختی صورت گرفت و باعث شد عملیات امداد و نجات به طول انجامد و در این حادثه فرد مصدوم به بیمارستان چمران بروجرد انتقال یافت.

وی افزود: در این حادثه عوامل پلیس راه اورژانس نیروی انتظامی شهرداری و جمعیت هلال احمر مشارکت داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: شواهد موجود از خودروی ریو حاکی از این است که سرنشینان آن اهل تهران و از مسافرین اربعین بوده‌اند که در حین برگشت دچار این حادثه شده اند.

رضایی افزود: با توجه به خستگی زائران در کشور عراق انتظار داریم عزیزانی که قصد بازگشت به کشور را دارند ابتدا استراحت کافی را در مرز مهران داشته باشند و سپس اقدام به رانندگی و بازگشت به مقصد خود کنند.

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز