خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی:

عدم گرایش جامعه به کتابخوانی به بالا بودن قیمت کتاب‌ها ربطی ندارد/ ایجاد محلی برای کتابخوانی در فرودگاه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۱۶۷

معاون سیاسی وامنیتی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: عامل اصلی عدم گرایش جامعه به سمت کتابخوانی نهادینه نشدن فرهنگ کتابخوانی است و این امر به بالا بودن قیمت کتاب‌ها ربطی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، علیرضا رادفر در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته کتاب گفت: عامل اصلی عدم گرایش جامعه به سمت کتابخوانی نهادینه نشدن فرهنگ کتابخوانی است و این امر به بالا بودن قیمت کتاب‌ها ربطی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز متوسط قیمت کتاب‌های معمولی ١٠ تا ١٥ هزار تومان است، اظهار داشت: جوانی که ١٠ بار به کافی نت می‌رود، بدون تردید نزدیک ١٥ هزار تومان صرف خرید تنقلات و بسته اینترنتی می‌کند در حالی که با همین مبلغ می‌تواند کتاب خریده و مطالعه کند.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه کتاب‌هایی با حجم کم، پر جاذبه و متنوع می‌تواند خوانندگان بیشتری به سوی خود جلب کرده و فرهنگ کتابخوانی را رونق دهد، تصریح کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ مطالعه بهتر است در اتوبوس‌هایی که مسیر طولانی را طی می‌کنند و همچنین اتوبوس‌های درون‌شهری و مطب‌ها، کتاب‌هایی برای مطالعه مسافران و بیماران گذاشته شود تا در طول مسیر و زمان انتظار شهروندان کتاب‌های مختلفی را مطالعه کنند.

رادفر به راه‌اندازی محلی برای مسافران در ترمینال فرودگاه بین‌المللی ارومیه اشاره کرد و یادآور شد: این محل برای مطالعه کتاب مسافران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز