خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان گیلان عنوان کرد:

علیرغم تدبیر دولت، برنج در رکود فرو رفته است/ تبدیل پسماند در گیلان به یک مشکل امنیتی

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۹۹۹

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: علیرغم تدبیر دولت، برنج در رکود فرو رفته است و امیدواریم خرید توافقی محصولات کشاورزی از سوی دولت صورت گیرد.

به گزارش‌ایلنا از رشت،‌ محمدحسین قربانی در شورای برنامه‌ریزی این استان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های گیلان، تکمیل پروژه‌های مصوب سفر هیات دولت به استان است بیان کرد: انتظار داریم به این مصوبات توجه بیشتری کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان تصریح کرد: در سفر هیات دولت به گیلان احداث ۱۱ سد در استان مصوب شد که تاکنون یک سد به بهره‌برداری رسید و استاندار گیلان عنوان کرده است که تا پایان سال ۴ سد افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه آنچه در کمیته برنامه‌ریزی مصوب می‌شود باید تحقق پیدا کند،افزود: باید دست فرمانداران را در کمیته برنامه ریزی‌های شهرستان بیشتر باز بگذاریم.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه مشکل مدیران، مسئولان و فرمانداران ما مدیریت بعد از بحران است افزود: علیرغم تدبیر دولت، برنج در رکود فرو رفته است و امیدواریم خرید توافقی محصولات کشاورزی از سوی دولت صورت گیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان خاطرنشان کرد: همان طور که دولت در بخش گازرسانی اقدامات مثبتی انجام داد، امیدواریم در آب شرب هم این اقدامات صورت گیرد.

قربانی با اشاره به اینکه پسماند در گیلان به یک مشکل امنیتی تبدیل شده است، گفت: در زمینه پسماند باید یک تصمیم جدی گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز