خبرگزاری کار ایران

برای سومین سال پیاپی صورت گرفت؛

کسب رتبه ششم بزرگترین ماراتن علمی کشور توسط آموزش پرورش گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۹۶۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با وجود کاهش رتبه های تک رقمی گیلان در کنکور سراسری امسال ، برای سومین سال پیاپی توانستیم رتبه ششم بزرگترین ماراتن علمی کشور را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در نشست مدیران مدارس نمونه دولتی گفت: عملکرد مثبت و مدیریت خلاقانه در این مدارس علاوه بر ایجاد انگیزه در معلمان ، اعتماد مدیران بالادست را سبب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مدارس نمونه دولتی در کسب رتبه‌های برتر کنکور و سایر رقابت های علمی، خاطرنشان کرد: با وجود کاهش رتبه‌های تک رقمی‌گیلان در کنکور سراسری امسال، برای سومین سال پیاپی توانستیم رتبه ششم بزرگترین ماراتن علمی کشور را کسب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 2 درصد دانش آموزان استان در مدارس خاص تحصیل می‌کنند و در این میان 5 هزار و 697 دانش آموز در 27 مدرسه نمونه دولتی گیلان درس می‌خوانند.

وی گفت: مدیران مدارس نمونه دولتی با تدبیر و شناخت انتظارات خانواده ها ، می توانند موجبات ارتقای مدرسه و تقویت سیستم مدیریتی را فراهم کنند.

حاجتی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی با تدبیر ورزی و اجرای درست سیاست‌های کلان آموزش و پرورش می‌توانند تحول ساختاری و تغییرات مثبت را در آموزش و پرورش ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز