خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان:

بیش از هزار صندلی دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد خالی ماند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۸۶۶

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی کهگیلویه و بویراحمد از وجود 1197 صندلی خالی در این دانشگاه خبر داد .

به گزارش"ایلنا" از یاسوج،«عباس ظریفی» گفت: براساس دفترچه انتخاب رشته امسال، مراکز علمی-کاربردی استان 3020 نفر ظرفیت پذیرش دانشجو را داشتند .

وی افزود: پس از اعلام نتایج در مهلت مقرر برای ثبت‌نام 1823 دانشجو نام‌نویسی کرده و پیش‌بینی می‌شود با در نظر گرفتن تکمیل ظرفیت این آمار افزایش پیدا کند .

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با این تعداد ثبت‌نامی حدود 60 درصد ظرفیت مراکز علمی-کاربردی استان تکمیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 40 درصد از ظرفیت مراکز علمی-کاربری استان خالی باقی مانده است .

ظریفی با بیان اینکه 90 رشته تحصیلی در سطح استان داریم، تصریح کرد: از این تعداد 52 رشته در مقطع کاردانی و 38 رشته در مقطع کارشناسی است.

وی ادامه داد: از مجموع رشته‌ای دانشگاه علمی کاربردی استان طی مهرماه امسال در 35 رشته کاردانی و کارشناسی برای اولین بار پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع تا قبل از پذیرش مهرماه 5600دانشجو در مراکز این دانشگاه مشغول به تحصیل بودند که با پذیرش مهرماه این تعداد دانشجو به 7400دانشجو خواهد رسید.

ظریفی گفت: 30 درصد از دانشجویان این دانشگاه را بانوان و 70 درصد را آقایان تشکیل می دهد.

وی بیان کرد: این دانشجویان در سه حوزه مدیریت و خدمات اجتماعی با 54 درصد، صنعت با 42 درصد و فرهنگ و هنر با 4 درصد تحصیل می کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این دانشگاه با 11 مرکز فعالیت دارد که از این تعداد 6 مرکز دولتی و 5 مرکز خصوصی است و یکی از مراکز خصوصی در جوار صنعت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز