خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور خبرداد:

بازگشت یک میلیون و 600 هزار زائر از مرزهای سه گانه به کشور/ امسال هیچ زائری بدون ویزا از کشور خارج نشد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۸۳۸

وزیر کشور از بازگشت یک میلیون و 600 هزار زائر از مرزهای سه گانه مهران، شلمچه و چذابه به کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در بازید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تدابیر و اقدام‌های انجام شد، اربعین امسال شاهد نظم و امنیت بسیار خوبی برای تردد زائران اربعین در مرزهای سه گانه بودیم و در حوزه خدمات رسانی زیربنایی، توقفگاه‌ها، و استقرار موکب‌ها شرایط بهتری برای سهولت تردد زائران ایجاد شد.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند و همچنان موج بازگشت زائران نیز ادامه دارد.

وزیر کشور تاکید کرد: یکی از نکات بسیار مهم در ایام اربعین امسال این بود که از خروج افراد بدون ویزا جلوگیری شد و خوشبختانه هیچ زائری بدون ویزا از مرزها خارج نشد.

رحمانی فضلی با اشاره به روند بسیار خوب صدور ویزا در این ایام یادآور شد: در این زمینه سفارتخانه کشور عراق در ایران و سفارت ایران در عراق به خوبی عمل کردند و بدون هیچگونه مشکلی صدور روادید برای زائران انجام شد.

وی گفت: دولت عراق و مسئولان استان‌های عراقی نیز به خوبی در بحث خدمات رسانی به زائران و همکاری با مسئولان کشورمان عمل کردند که این خود جای تقدیر دارد.

وزیر کشور اضافه کرد: مردم استان‌های ایلام و خوزستان میزبانی بسیار خوبی و شایسته‌ای همانند سال‌های گذشته از زائران بعمل آوردند، جا دارد از مسئولان این 2 استان و مردم تقدیر و تشکر کنیم.

رحمانی فضلی صبح امروز شنبه به منظور بازدید از زیرساخت‌های مرز مهران و شرکت در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی، وارد فرودگاه شهدای شهر ایلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز