خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور اعلام کرد:

140 هزار زائر اربعین با هواپیما به عراق سفر کردند

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۸۴۰

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در ایام اربعین 140 هزار زائر از 11 فرودگاه کشور به عراق سفر کردند.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مهری اظهار داشت: 140 هزار مسافر از 11 فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مشهد، اصفهان، تبریز، کرمان، ساری، گرگان، یزد، اردبیل، ایلام و کیش به کربلای معلی اعزام شدند و فرودگاه‌های کرمانشاه، اهواز و آبادان نیز پذیرای زائرانی هستند که قصد خروج از کشور از طریق مرز‌های زمینی را دارند.
 
مهری افزود: با تمهیدات پیش‌بینی شده توسط پلیس فرودگاه و تعاملات و برگزاری جلسات با ارگان‌های دست‌اندر‌کار در اعزام زائران اربعین به لطف خداوند این عملیات گسترده و حساس به بهترین شکل در حال برگزاری است.
 
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه با راه‌اندازی قرارگاه فرعی ابوذر و دریافت تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و همکاری با دیگر نهاد‌های فرودگاهی، تمام توان عملیاتی خود را در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به زوار اربعین حسینی (ع) به کار گرفته است.
 
این مقام ارشد انتظامی گفت: بدی آب و هوا و شرایط جوی عراق در روز‌های گذشته و لغو یا تاخیر برخی پرواز‌ها موجب نارضایتی شماری از مسافران شد که خوشبختانه با در پیش گرفتن تدابیر مناسب از سوی پلیس فرودگاه و هماهنگی با مسئولان مسائل به خوبی مدیریت شده و به آرامش رسید.
 
وی با تاکید براینکه تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت زائران در فرودگاه‌های کشور پیش‌بینی شده و انجام گرفته است، اظهار کرد: پیش از اجرای ماموریت اربعین جلسات توجیهی و آموزشی متعددی برای کارکنان برگزار و وظایف هربخش یا شخص به دقت مشخص شده تا هیچ گونه خلاء امنیتی در حوزه ماموریتی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز