خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

سماجت مدیر فرودگاه یاسوج برای تعطیلی مجتمع گلخانه‌ای‌ظلم به ۷۰ کارگر است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۷۳۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با مدیر فرودگاه یاسوج دعوا ندارم، گفت: سماجت فرودگاه یاسوج برای تعطیلی مجتمع گلخانه‌ای این فرودگاه ظلم به ۷۰ کارگر است.

به گزارش"ایلنا" از یاسوج، جعفر گوهرگانی اظهار داشت: قرارداد واگذاری مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج در سال 89 منعقد شده و در آن زمان هیچ گونه مسئولیتی در جهاد کشاورزی نداشتم.

وی با تاکید بر اینکه بحث مطرح شده مبنی بر ویژه‌خواری و روابط فامیلی در واگذاری مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج با واقعیت همخوانی ندارد، عنوان کرد: سال 89 قرارداد مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج با شرکت راه سبز منعقد شده و من اواخر سال 92 به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مشغول فعالیت شدم.

گوهرگانی عنوان کرد: نظارت بر تولید، خدمات دانش فنی، تامین نهاده‌های کشاورزی و در نهایت بحث رعایت اصول بهداشتی اعم از مبارزه با آفات، بیماری‌ها و دانش فنی به صورت رایگان جزو مهمترین وظیفه جهاد کشاورزی در قبال مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در صورت ضرورت و درخواست متقاضی زیر نظر معاونت اختصاصی برای توسعه و خرید مکانیزاسیون و یا تکمیل و راه اندازی سردخانه اعتبارات بانکی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

گوهرگانی با بیان اینکه قرارداد شرکت راه سبز با فرودگاه یاسوج مدت‌دار است، افزود: بهره‌برداران این مجتمع گلخانه‌ای با استفاده از تسهیلات بانکی هم اکنون فعالیت دارند و در صورت هرگونه دست اندازی از طرف فرودگاه متضرر و ورشکسته می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه دنبال افزایش اجاره بها بوده در حالی قرارداد در سال 89 با شرایط مشخص منعقد شده است، افزود: سازمان جهادکشاورزی حمایت از بهره برداران مجتمع گلخانه‌ای را وظیفه خود می‌داند و خواهان ادامه فعالیت آنان تا پایان قرارداد هستیم.

گوهرگانی ابراز کرد: واکنش فرودگاه یاسوج به پیگیری استحقاق حق بهره برداران مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج مغرضانه بوده که در یک فرصت مناسب پیگیری حقوقی می‌شود و البته ادبیات مطرح شده از جمله عنوان فرافکنی و ویژه خواری در شان یک مدیر نبوده و البته به احترام مسئولان استانی بویژه نماینده عالی دولت در استان پاسخ فرودگاه را نمی‌دهم.

وی با بیان اینکه با مدیر فرودگاه یاسوج دعوا ندارم، تاکید کرد: برای شفاف سازی موضوع با حضور مسئولان استانی بویژه استاندار این موضوع بررسی و برای یکبار برای همیشه حل و فصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز