خبرگزاری کار ایران

پزشکیان مطرح کرد:

مجلس آماده همکاری برای رفع مشکلات اشتغال

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۹۶

نائب‌رئیس مجلس گفت: نمایندگان مجلس آماده همکاری برای رفع معضل موجود در بخش اشتغال هستند.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان دوشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال آذربایجان‌شرقی افزود: اگر قرار است اشتغال ایجاد شود و صنعت و تولید را رونق دهیم باید هر روز، هر ساعت و هر لحظه برای این موضوع بیاندیشیم و راه حل پیدا کنیم. معتقدم باید کار کارشناسی در این زمینه انجام شود. اگر در مجلس باید کاری شود ما نیز آماده همکاری هستیم.

وی با اشاره به طرح موضوع ارزش افزوده توسط سخنران‌های نشست، گفت: ارزش افزوده را دولت به مجلس آورد و برای تغییر آن نیز باید دولت طرح خود را به مجلس ارائه دهد. موظف هستیم برای بیرون آوردن جامعه از بحران وقت بگذاریم و کار کارشناسی و عملی انجام دهیم.

نماینده دیگر مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت با اشاره به اینکه بیمارستان 320 تختخوابی تبریز حدود دو سال پیش در منطقه خاوران با حضور وزیر کار کلنگ‌زنی شد، گفت: ساخت این بیمارستان که از جمله مصوبات هیات دولت بود چرا به بهانه‌های مختلف تاکنون عملیاتی نشده است.

محمدحسین فرهنگی ادامه داد: در استان آذربایجان‌شرقی بیمارستان‌های تامین اجتماعی با کمبود تخت مواجه هستند. این بیمارستان 5 سال به بهانه زمین به تعویق افتاده بود. اکنون نیز به‌دلیل فاینانس به تاخیر افتاده، مگر کسی برای بیمارستان تامین اجتماعی سرمایه گذاری می کند. درباره شهرستان‌هایی که فاقد درمانگاه و بیمارستان هستند، انتظار داریم اقدامات لازم انجام شود. درباره ماشین‌سازی شخص رییس‌جمهوری برای اقدام به وزیر کار دستور داده و انتظار داشتیم بلافاصله عمل می‌شد ولی تاکنون اقدام عملی نشده است.

فرهنگی تصریح کرد: نسبت به این رفتار گله‌مندیم و انتظار داریم شستا، ماشین‌سازی را زیر پوشش خود بگیرد زیرا انصاف نیست یکی از صنایع مادر تبریز با چنین وضعیتی مواجه باشد. مدیران زیر مجموعه وزارت کار در استان از افراد قوی و توانمند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز