خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

تایید و ابلاغ حکم شهردار جدید زاهدان تا 10 روز آینده

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۸۹

رئیس شورای شهر زاهدان گفت: حکم شهردار جدید زاهدان طی10 روز آینده تایید و به وی ابلاغ خواهد شد .

با تاخیر افتادن تایید حکم عبدالقادر پربار شهردار جدید زاهدان که 26 شهریورماه سال‌جاری از سوی شورای‌شهر زاهدان به‌عنوان شهردار زاهدان انتخاب شد، رئیس شورای‌شهر زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تا 10 روز آینده حکم شهردار جدید زاهدان تایید و به وی ابلاغ خواهد شد.

عبدالجلیل شهنوازی ضمن تکذیب شایعاتی مبنی بر تایید نشدن حکم شهردار جدید زاهدان خاطرنشان کرد: اگر بحث عدم تایید پیش آمده بود، بدون‌شک تاکنون به شورا اعلام شده بود تا بتوانیم اقدامات بعدی را انجام بدهیم و تا آنجایی که از سوی شورا پیگیری شده در حال طی‌کردن روند مسائل اداری است.

شهنوازی افزود: تا 10 روز آینده بحث تایید و ابلاغ حکم شهردار جدید زاهدان مشخص خواهد شد و ما ممطمئن و امیدواریم مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد.

رئیس شورای‌شهر زاهدان ادامه داد: شورای‌شهر در بحث انتخاب شهردار به موقع اقدام کرده و وزارت کشور باید تاکنون پاسخ شورا را می‌داده که هنوز هیچ پاسخی دریافت نشده است.

وی افزود: درصورت تایید نشدن حکم شهردار جدید زاهدان شورای‌شهر موظف است طبق روال گذشته و براساس قانون شوراها از بین گزینه‌هایی که مجدد مطرح می‌شوند با معیارهای مورد نظر شهردار انتخاب کنند.

رئیس شورای‌شهر زاهدان در پایان گفت: اگر در روند تعیین یا انتخاب شهردار جدید زاهدان حکم سرپرستی سرپرست شهرداری‌زاهدان با استناد به ماده 71 قانون شوراها از 3 ماه بگذرد، از سوی شورای‌شهر باید سرپرست جدید  تعیین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز