خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در معارفه شهردار جدید زنجان:

نباید پروژه‌های شهری سیاسی شود/ شهرداری اداره کاریابی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۵۶

استاندار زنجان با بیان اینکه با درآمد منابع پایدار برای شهرداری و مشارکت بخش خصوصی می‌شود شهر را به خوبی اداره کرد، گفت: پروژه های شهری نباید سیاسی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان در آیین تودیع و معارفه شهردار زنجان اظهار کرد: سیاسی کردن پروژه ها موجب طولانی شدن آن می شود که همین مساله به افزایش هزینه ها منجر می شود.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه طولانی شدن پروژه های عمرانی موجب نارضایتی مردم می شود، خاطرنشان کرد: تغییرات پی درپی مدیریت شهری موجب طولانی شدن پروژه ها می شود.

استاندار زنجان خطاب به اعضای شورای شهر خواستار حمایت همه جانبه از شهردار شد و گفت: موفقیت شهردار در مدیریت شهری موجب موفقیت شورای شهر می شود.

درویش امیری، با تاکید بر اینکه تراکم نیرو در شهرداری موجب خفه شدن این سازمان شده است، گفت: شهرداری اداره کاریابی نیست از این رو مجوز جذب نیرو به شهرداری داده نمی شود.

وی خطاب به شهردار جدید زنجان خواستار کاهش هزینه های جاری شهرداری شدو ادامه داد: جذب سرمایه گذار در مشارکت پروژه های شهری لازم است چرا که با درآمدهای شهری نمی توان به نیازهای مردم پاسخ داد.

مقام عالی استان با بیان اینکه با درآمد پایدار و مشارکت بخش خصوصی می توان شهر را به خوبی اداره کرد، گفت: اخذ عوارض شهرداری و صدور پروانه درآمد چندانی برای شهرداری ایجاد نمی کند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حبیب یگانه شهردار سابق زنجان، مسیح الله معصومی به عنوان شهردار زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز