خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی:

تضییع حقوق معلولان در سهمیه‌های استخدامی قابل گذشت نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۴۸

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از بی اعتنایی دستگاههای اجرایی نسبت به اجرای قانون استخدام 3 درصد معلولین انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا آذربایجان غربی، سعید فریور در جلسه دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور قائم مقام وزارت برگزار شد، ضمن انتقاد از بی اعتنایی دستگاه‌های اجرایی نسبت به قانون استخدام 3 درصد معلولین تصریح کرد: تجربه بکارگیری معلولین در دستگاه‌های اجرایی از جمله بهزیستی ثابت کرده که از بیشترین بهره وری برخورداند اما متاسفانه امروز با در بسته دستگاه‌های اجرایی مواجه هستند.

وی گفت: انتظار می رود تا مقامات ارشد نسبت به رفع این معضل معلولین و اجرای کامل قانون تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

فریور در ادامه به کمبود نیروی انسانی در بهزیستی استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دو سوم پست های بهزیستی استان خالی است و کمبود اعتبار باعث شده تا اجازه استخدام به بهزیستی داده نشود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به پشتکار کارکنان بهزیستی در جبران خلا نیروی انسانی تصریح کرد: برای ارتقای کیفی خدمات به جامعه هدف نیازمند نیروی انسانی جدید هستیم.

فریور همچنین به پایین بودن حقوق و دستمزد کارکنان بهزیستی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: جبران این تفاوت فاحش و ناعادلانه حقوق کارکنان بهزیستی با سایر دستگاههای اجرایی نیازمند اهتمام و عنایت جدی دولت و مجلس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز