خبرگزاری کار ایران

با میزبانی سنندج؛

نخستین مجتمع هنر و رسانه جوانان استان کردستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۴۲۴

نخستین مجتمع هنر و رسانه سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کردستان امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، مدیرعامل موسسه افق در مراسم افتتاحیه مجتمع هنر و رسانه که با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در سنندج برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های بالای مشارکت اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه در کردستان گفت: هدایت و جهت‌دهی به فعالیت‌ها و حمایت از نخبگان فرهنگی و اجتماعی وظیفه‌ای سنگین بر دوش دولت است.

یاسین شریعتی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد مانند بازوان اجرایی دولت در زمینه‌های مختلف هستند و گفت: سمن‌ها بالاترین ظرفیت‌ها در کمک به دولت را برای توسعه همه‌جانبه کشور دارا هستند.

وی افزود: کردستان به‌عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی ایران شناخته می‌شود و از این‌رو بر آن شدیم با راه‌اندازی مجتمعی چند منظوره و به‌صورت تخصصی در حوزه رسانه گامی در شناخته شدن و معرفی ظرفیت‌های بالای این استان برداریم.

شریعتی با اشاره به تشکیل اتاق فکر رسانه و جوانان گفت: برگزاری نشست‌ها و جلسات هم اندیشی با حضور صاحب نظران و اساتید دانشگاهی بخشی از برنامه های در دست اجرای مجتمع است.

مدیر مجتمع هنر و رسانه افزود: مرکز آفرینش و اجرا، اندیشکده، اتاق خبر و مرکز آموزش و توسعه از بخش های این مجتمع است.

وی از برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری، عکاسی خبری و سواد رسانه‌ای با همکاری دفتر مطالعات رسانه‌ها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز