خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت در گفت‌وگو با ایلنا:

تقدیر از عملکرد فرماندار رشت در ماجرای سراوان/ همکاری همه جانبه با فرماندار برای خدمت به مردم

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۹۵

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از عملکرد و اقتدار و سعه صدر فرماندار رشت و حضور در بین مردم سراوان و پیگیری مجدانه مطالبات بحق مردم این منطقه قدردانی کرد.

سید امیرحسین علوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت، ضمن تقدیر از عملکرد و اقتدار و سعه صدر فرماندار رشت و حضور در بین مردم سراوان و پیگیری مجدانه مطالبات بحق مردم این منطقه  گفت: همه دستگاه ها از جمله شهرداری رشت باید به فرماندار شهرستان کمک کنند تا بتواند در تعهداتی که به مردم این منطقه از طرف تمامی مسئولان و دولت داده است، موفق باشد.

 رئیس شورای اسلامی شهر رشت مشکلات سراوان را مربوط به چندسال اخیر ندانست و افزود: تخلیه زباله در این منطقه سالیان متمادی صورت گرفته است و قطعا باید خواسته به حق مردم در این زمینه در جهت کاهش مشکلات آنان محقق شود.

وی با قدردانی از قول فرماندار شهرستان رشت در جهت تامین آب آشامیدنی مردم روستای سراوان با استفاده از چاهای فیلمن شهری که برای همیشه این مشکل بزرگ و آرزوی دیرین مردم این منطقه را مرتفع خواهد کرد افزود: امیدواریم این وعده هر چه زودتر محقق شود تا یکی از مشکلات اصلی مردم این منطقه مرتفع شود.

علوی، همگرایی مسئولان متعهد و دلسوز فارق از هرگونه وابستگی و در جهت کمک به رفع مشکلات مردم را یک ارزش بزرگ خواند و بیان داشت: نماینده عالی دولت در شهرستان رشت که بصورت میدانی و دلسوزانه و شخصا به دل مشکلات زده و شجاعانه جهت پاسخگویی به مطالبات چندین ساله مردم در کنار سایر مسئولان دست اندرکار از اعتبار خود در نزد مردم رنج دیده هزینه کرده و موجبات تعامل و گفتگوی مردم با مسئولان را فراهم نمود که این امر منجر به مدیریت بحران انباشت زباله در شهرها شد که این مهم یک ارزش در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 وی ابراز امیدواری کرد تا بتوان با همکاری اعضای شورای اسلامی و شهرداری و فرمانداری شهرستان رشت و حمایت های معاونت عمرانی و اداره کل شهری استانداری گیلان این معضل بزرگ را ساماندهی کرده و موجبات آرامش مردم منطقه سراوان را فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز