خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری آذربایجان غربی:

سیاست دولت بالا بردن سطح سلامت جامعه است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۵۵۹

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: سیاست اصلی دولت تدبیر و امید بالا بردن سطح سلامت جامعه در تمامی شاخص‌های موجود است.

به گزارش ایلنا، علیرضا رادفر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی در همایش بزرگ پیاده‌روی ارومیه گفت: سیاست اصلی دولت تدبیر و امید بالا بردن سطح سلامت جامعه در تمامی شاخص‌های موجود است. 

وی تاکید کرد: باید سلامت جسمانی از طریق ورزش رایگان و ارزان برای مردم مهیا کنیم، ترک ورزش می‌تواند هزینه‌های زیادی متحمل خانواده‌های ایرانی کند.

معاون استاندار با بیان اینکه پیاده‌روی هم سبب سلامت جسمانی و روحانی انسان و هم سبب نیروی افزوده برای کار می‌شود که این از فواید پیاده‌روی و ورزش است، اظهار داشت: با برگزاری چنین همایش‌هایی می‌توان علائق مردم برای انجام ورزش‌های همگانی بالا برد و دولت برای این امر و بالا بردن سلامت جسمانی افراد از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد. 

 رادفر ترویج ورزش همگانی را در بین خانواده‌ها را از اهداف این همایش برشمرد و تصریح کرد: توسعه این ورزش می‌تواند در کیفیت جامعه سالم کمک کند و ضروری است برای گسترش ورزش همگانی همه دستگاه‌های متولی به ورزش و جوانان شهرستان کمک کنند تا شاهد حضور بیشتر شهروندان در فضاهای عمومی شهری باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این برنامه ورزشی، به منظور قدردانی از حاضران ۱۰ دستگاه دوچرخه، کمک هزینه سفر مشهد مقدس، ده‌ها کارت هدیه، جوایز نقدی و غیرنقدی نفیس دیگر به قید قرعه به شرکت‌کنندگان ارایه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز