خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام:

۱۷۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب عتبات عالیات به خزانه استان واریز شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۸۴۱

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام تاکید کرد: ١٠٠ درصد اعتبارات مصوب عتبات عالیات استان نقد و به حساب خزانه استان واریز شده است.

به گزارش ایلنا، علی سایه میری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام که بنا به دستور استاندار ایلام، جهت واریز نقدینگی این اعتبارات و پیگیری سایر ردیف‌ها به تهران سفر کرده است، گفت: این اعتبار از محل اعتبارات استان در ردیف بودجه سال ۱۳۹۶ از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سه درصد نفت و گاز، تحت عنوان توسعه زیرساخت امور مربوط به زائران عتبات عالیات استان ایلام بوده که هفته قبل، هشت و نیم میلیارد تومان آن تخصیص و به خزانه واریز شده بود و امروز نیز مابقی هشت و نیم میلیارد تومان به خزانه استان ایلام واریز شد. 

به گفته سایه میری سایر ردیف‌های اعتباری استان نیز پیگیری و به‌زودی اعتبارات آنها به حساب خزانه استان واریز می‌شود.

این اعتبارات تحت عنوان اعتبارات توازن، اعتبارات از محل ارزش افزوده، اعتبارات ملی استانی شده، اعتبارات اسناد خزانه و بعضی ردیف‌هایی دیگر که به زودی وارد خزانه استان خواهند شد، بوده که برخی از آنها منتظر تخصیص از سازمان برنامه و بودجه هستند. 

بنابر این گزارش، ١٠٠ درصد اعتبارات مصوب عتبات عالیات استان نقد و به حساب خزانه استان واریز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز