خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان غربی خبرداد:

آتش‌زدن 2 مدرسه به بهانه تعرض به دانش‌آموز ارومیه‌ای/ مردم مراقب اخلالگران باشند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۴۱

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن تایید به آتش کشیده شدن 2 مدرسه در اعتراض به آزار و اذیت دانش آموز ارومیه‌ای گفت: هم اکنون منطقه تحت کنترل پلیس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رادفر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بخشی از مدرسه دخترانه منطقه اسلام آباد و یک مدرسه دیگر در این منطقه به بهانه نادرست تعرض به یک دانش آموز توسط فرصت طلبان به آتش کشیده شده و تخریب شده است.
 
وی با بیان اینکه والدین دانش آموزان و مردم منطقه با حفظ آرامش مانع از تخریب مدارس توسط اخلالگران باشند، اظهار داشت: اوضاع منطقه هم اکنون تحت کنترل نیروهای انتظامی قرار دارد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه مردم باید از اقدام‌های احساسی خودداری کنند، افزود: والدین این دختر 12 ساله شکایت کرده‌اند و مراجع انتظامی و قضایی به شدت با این موضوع برخورد خواهند کرد.
 
رادفر با تاکید بر اینکه عده ای به دنبال تحریک احساسات مردم در وضعیت فعلی هستند، افزود: مردم آرامش خود را حفظ کرده و پیگیری موضوع را به مراجع ذیصلاح واگذار کنند.
 
عصر دوشنبه خبری مبنی بر تعرض یک نیروی خدماتی مدرسه‌ای در اسلام آباد ارومیه به دانش آموز 12 ساله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. اگرچه هنوز صحت خبر تایید نشده اما مردم منطقه تجمع کرده و عده‌ای از فرصت طلبان به مدارس یورش بردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز