خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبرداد:

واگذاری 4 هزار واحد مسکن در استان/ افزایش دو برابری تسهیلات بانکی ویژه مددجویان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۶۳۲

استاندار البرز با اشاره به تصویب طرح واگذاری 4 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) گفت: با تسهیلات دو برابری در بازه زمانی 4 ساله فرایند واگذاری مسکن به این قشر صورت می گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی صبح پنجشنبه در دیدار با پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام (ه) در کشور که با حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در استانداری تشکیل شد، گفت: برنامه واگذاری 4 هزار مسکن، ویژه مددجویان کمیته امداد امام در دستور کار استان قرار گرفته است.

وی افزود: تامین این مسکن با مشارکت کمیته امداد، سپاه و خیرین انجام خواهد شد.

استاندار البرز با اشاره به زمان واگذاری این طرح نیز افزود: مسکن مددجویان کمیته امداد در بازه زمانی 3 تا 4 ساله واگذار خواهد شد.

وی بیان کرد: بخشی از پروژه های مسکن مهر که متقاضی ندارد شناسایی و در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

نجفی در ادامه گفت: اشتغال خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اولویت دیگری است که در دستور کار پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به افزایش دو برابری تسهیلات بانکی به مددجویان افزود: به همین منظور نیز تسهیلات بانکی خرد در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

استاندار البرز گفت: امسال همه تسهیلات مشمولین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی جذب خواهد شد.

طرح ضربتی احداث مسکن مددجویان کمیته امداد امام (ره) 

در ادامه این دیدار، پرویز فتاح با بیان اینکه وحدت و همدلی اصل کار ما است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای تامین مسکن و اشتغال مددجویان باید صورت گیرد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه وام‌های دولتی، بلاعوض و کمک خیرین به کمک تامین مسکن مددجویان می‌آید، افزود: طرح ضربتی برای احداث مسکن ویژه مددجویان در استان البرز اجرا شود.

وی با بیان اینکه امکان برداشت 1.5 میلیارد تومان از صندوق ذخیره ملی برای اختصاص تسهیلات اشتغال وجود دارد، تصریح کرد: وام‌های بانکی با اولویت اشتغال واگذار شود و مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد باید برطرف شود. 

فتاح با بیان اینکه شعبه قرض الحسنه برای پرداخت وام‌های خرد کمیته امداد در البرز دایر شده است، ادامه داد: توسعه پرداخت قرض‌الحسنه عصای دست کمیته امداد بوده و معدل پرداخت قرض الحسنه در کشور زیر 2 درصد است.

وی افزود: منحنی‌های پرداخت صدقات در کشور صعودی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز