خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

420 واحد مسکن مهر آماده واگذاری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۴۲

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: پس از تلاش‌های فراوان دستگاه های مختلف شهرستان و استان و پیگیری هایی که برای برطرف شدن برخی مشکلات انجام گرفت در فاز اول 420 واحد مسکونی آماده واگذاری می شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: در ماه های اخیر اقدامات خوبی برای حل مشکلات مسکن 900 واحدی مهر شهرستان آستارا شده است که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به پیگیری‌های دستگاه‌های نظارتی و قضایی برای بررسی پرونده های تخلفات انجام گرفته، افزود: با تلاش هایی که انجام شد، متخلفانی در این زمینه دستگیر و سیر مراحل قانونی را طی می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات جلسات شورای مسکن در شهرستان و استان هیات تصفیه تشکیل شد و پس از انحلال شرکت‌های تعاونی مسئولیت ساماندهی وضعیت متقاضیان و شناسایی افراد واجد شرایط را برعهده داشته اند که با اقدامات صورت گرفته و معرفی این افراد به ادارات راه و شهرسازی و بانک مسکن در نوبت اول واگذاری ها به آنها به ترتیب افرادی که شناسایی شدند به آنها داده خواهد شد.

فرماندار آستارا تصریح کرد: متاسفانه مردم در پروژه مسکن مهر به علت عدم آگاهی و نظارت کافی در دام یک عده افراد سودجو افتاده اند که به دلیل برخی مشکلات حقوقی روند تشکیل پرونده با کندی همراه است.

وی ادامه داد: بسیاری از اقشار آسیب پذیر به امید اینکه روزی خانه دار شوند در این طرح ثبت نام و تمام اندوخته خود را در آن پس انداز کرده اند از همین رو حل مشکل مسکن مهر آستارا از اولویت های دستگاه های مرتبط قرار گرفت و فرمانداری نیز به جد پیگیر این موضوع است تا هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: ساماندهی وضعیت مسکن مهر در کنار سایر مشکلاتی که در این شهرستان از گذشته برجای مانده است از اولویت های فرمانداری است و در این چند ماه تلاش های خوبی انجام گرفته است و نیازمند صبر و بردباری بیشترین مردم هستیم.

در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص چگونگی پیشبرد پروژه و تعیین وضعیت پیمانکاران جدید تصمیماتی اتخاذ تا با طرح در شورای مسکن استان تمهیداتی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز