خبرگزاری کار ایران

نماینده اراک در مجلس دهم:

شورای پنجم تکلیف پروژه ٥٥متری را روشن کند/مردم اراک از فضای زندگی خود راضی نیستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۴۸۸

پروژه 55 متری 15 سال است مردم را بلاتکلیف گذاشته و شورای‌شهر و شهرداری باید مردم را از این بلاتکلیفی خارج کنند.

به گزارش ایلنا، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در آیین معارفه شهردار کلانشهر اراک ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با بودجه 500 میلیاردی مدیریت شهری هیچ مشکلی حل نخواهد شد و با اینکه این بودجه هنوز  به‌طور کامل محقق نشده، امید است بتوانیم منابع بیشتری برای شهر اراک جذب کنیم چراکه با منابع اندک مالی انتظار تحول در شهر نیز وجود ندارد لذا باید در راه جذب منابع مالی تلاش چشمگیری صورت گیرد.

مقدسی همچنین خطاب به استاندار استان مرکزی بیان داشت: به‌حمداله فضای صمیمیت و همدلی برای اداره امور استان و شهر اراک ایجاد شده و مسوولیت خطیری بر دوش مسوولان وجود دارد که در این فضا با تمام توان گام بردارند.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه شهرداری و شورا باید چند پروژه برای تحویل به شهروندان معرفی کند، افزود: مردم از فضای زندگی خود راضی نیستند و احساس آرامش وجود ندارد.

مقدسی همچنین با اشاره به اینکه اداره کلانشهر اراک نیاز به کلان‌نگری دارد، گفت: بدون شک با تجارب آقای تاجران در مجموعه مدیریت‌شهری تهران این امید وجود دارد که خدمات ماندگار و ارزشمندی برای شهر اراک انجام شود و این فرصت غنیمت شمرده شود تا کنار یکدیگر بتوانیم خدمات موثری ارایه دهیم .

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: شورای دوره پنجم انتخاب شایسته‌ای برای سکانداری مدیریت‌شهری داشته‌اند و می‌توان گفت در حال حاضر فرصت خدمتگزاری مطلوبی برای مردم شهر اراک فراهم شده که باید از این فرصت بهترین استفاده را کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز