خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن کشتی کارگران کشور:

امروز کشتی به رسول خادم نیاز دارد/ نقدها از فدراسیون باید منصفانه باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۲۵۷

رئیس انجمن کشتی کارگران کشور و عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش کارگری حمایت انجمن کشتی کارگران را از رسول خادم اعلام و اظهار داشت: در شرایط فعلی کشتی به رسول خادم نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، حسن حمیدی ضمن بیان این مطلب افزود: امروز کشتی بیش از هر زمان دیگری به رسول خادم نیاز دارد و باید جامعه کشتی یکدل و یکصدا از کشتی حمایت کنند.

حمیدی در ادامه و در پاسخ به منتقدان فدراسیون گفت: قرار نیست فدراسیون کشتی منتقد یا مخالفی نداشته باشد. با این حجم کار طبیعی است که شاهد نقدهایی از عملکرد فدراسیون که با سلیقه بعضی‌ها سازگاری ندارد باشیم ولی باید توجه داشت که نقدها منصفانه و در جهت ارتقاء کشتی باشد نه تسویه حساب‌های شخصی .

وی افزود: امروز فدراسیون کشتی از نظر ساختاری و همچنین در بعد بین المللی در بهترین شرایط قرار دارد و اهالی کشتی باید این موقعیت را قدر بدانند و از تجارب گذشته درس بگیرند. فراموش نکنیم رمز موفقیت در هر کاری اتحاد، همبستگی و همدلی است که امیدوارم شاهد این امر در خانواده بزرگ کشتی باشیم.

حمیدی در ادامه از وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک درخواست کرد نگاه ویژه‌ای به ورزش نخست مملکت داشته باشند و حمایت بایسته صورت پذیرد.

وی در ادامه به دیگر مشکلات کشتی اشاره کرد و گفت : متاسفانه استقبال نوجوانان و جوانان از کشتی مثل دهه‌های گذشته نیست و امروزه ورزش‌هایی که جاذبه بیشتری از نظر مالی دارند سبب شده تا به آن سمت بروند ضمن اینکه باشگاه‌ها هم مثل سابق نیست و بایستی این واقعیت تلخ را بپذیریم.

حمیدی یکی از راه های رسیدن به هدف را تعیین جوایز قابل توجه به قهرمانان المپیک و جهانی عنوان کرد و گفت: کسی که در این سطح قهرمان می‌شود بایستی زندگی او را تا پایان عمر تامین کنیم تا دغدغه ای نداشته باشد.

رئیس انجمن کشتی کارگران کشور در بخشی دیگر از صحبت هایش به مربیان کشتی اشاره کرد و گفت: مربیان کشتی مظلوم‌ترین قشر در ورزش کشور هستند که فقط به خاطر عشق و علاقه در کشتی فعالیت می کنند و دریافتی‌های اکثر این عزیزان حتی کفاف ایاب ذهاب‌شان را نمی‌دهد که در این زمینه باید چاره ای اندیشید تا حداقل مربیان سازنده زیر چتر حمایتی دستگاه های ورزش کشور قرار گیرند.

حمیدی در این زمینه به نکته حساس و حائز اهمیتی اشاره کرد و گفت : اعتقاد دارم باید در قشر مربیان هم به دنبال استعدادها باشیم. استعدادیابی فقط مختص کشتی گیران نباشد، همانطور که قهرمان شدن استعداد ذاتی می خواهد مربیگری هم استعداد خاص خودش را می طلبد. هر کسی نمی‌تواند به صرف کشتی‌گیر بودن یا قهرمان شدن مربی مستعد و تاثیرگذاری هم باشد.البته استثناها در همه جا وجود دارد ( مثل رسول خادم در امر مربیگری)، لذا باید به دنبال کشف و حفظ مربیان با استعداد هم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز