خبرگزاری کار ایران

حاجتی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

پیشتازی دانش آموزان گیلان در المپیادهای علمی و مسابقات ورزشی/ برخورد با 4 مدیر متخلف دراستان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۲۱۸

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به درخواست وجه برخی از مدیران در هنگام ثبت نام گفت:١٨٨٦ مدرسه یعنی بالغ بر ٥٥ درصد مدارس در سطح استان مورد بازدید قرار گرفته اند که از این تعداد ٤ مورد استرداد وجه صورت گرفته و با آنها برخوردهای لازم انجام شده است.

مهدی حاجتی  در گفتگو با خبرنگار ایلنا از رشت،  با اشاره به اینکه ٦١٦ نفر نیروی حق التدریس آموزش و پرورش در گیلان مشغول به فعالیت هستند اظهار داشت:در سال جاری بالغ بر ٢٦٠ نفر در آموزش و پرورش گیلان بصورت حق‌التدریس جذب شده اند.

وی با تصریح بر اینکه  به واسطه نظام آموزشی 3-3-6 قانون دوره ای کردن مدارس ابتدایی با کمبود فضای فیزیکی مواجه هستیم گفت: از این رو هم وزارتخانه و هم استان تمام برنامه‌های خود را در راستای حل این مشکل قرار داده اند.

حاجتی افزود: به دلیل کمبود منابع مورد نیاز،حل این مشکل زمان بر بوده اما در اولویت برنامه‌های وزارتی و استانی قرار دارد.

وی با اشاره به درخواست وجه برخی از مدیران در هنگام ثبت نام اذعان داشت:١٨٨٦ مدرسه یعنی بالغ بر ٥٥ درصد مدارس در سطح استان مورد بازدید قرار گرفته اند که از این تعداد ٤ مورد استرداد وجه صورت گرفته و با آنها برخوردهای لازم انجام شده است.

حاجتی در رابطه با نظارت در ارائه تغذیه در مدارس استان اظهار داشت: مراقبان سلامت در سطح مدارس وظیفه نظارت بر بوفه‌ها و همچنین کارشناسان تربیت بدنی و سلامت در بازدید از مدارس ،فعالیت مراقبان بهداشت در سطح مدارس را بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به موفقیت‌های علمی دانش آموزان گیلانی اشاره و خاطرنشان کرد:جشنواره خوارزمی، المپیاد علمی،المپیاد علوم اعصاب،سلول‌های بنیادی،ثبت جهانی اختراع زاویه سنج نجومی دیجیتال و.. از جمله مواردی است که دانش آموزان گیلانی در آنها پیشتاز هستند.

وی تصریح کرد: کسب عنوان استان برتر در حفظ محیط زیست ، کسب عنوان استان برتر در فعالیت‌های گروهی ، دعوت به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان، تنیس روی میز و همچنین قهرمانی مسابقات بین‌المللی تکواندو در کانادا و... از موارد افتخار آفرینی دانش آموزان گیلانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز